Wydrukuj artykuł

Widać różnicę

Wtorek, 09 styczeń 2018

Dbając o jakość przyjmowania naszych klientów, postanowiliśmy wyremontować główny hall Starostwa.



Kilka miesięcy temu zostały tu odmalowane ściany. W ubiegłym roku pojawił się również biletomat i monitor informujący o tym, ilu klientów czeka w kolejce do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg. Teraz przyszedł czas na meble. Zostały tu ustawione nowe ławki, stół, gablota, ściany mają drewnianą obudowę. Na jednym z dwóch monitorów znajdujących się przy wejściu do budynku znajduje się wykaz biur i wydziałów na poszczególnych piętrach, na drugim zaś zamieszczane są bieżące informacje Powiatu Wołowskiego.


Przy okazji przypominamy, że każdy, kto chce załatwić swoją sprawę w Wydziale Komunikacji, musi w pierwszej kolejności podejść do dotykowego ekranu, wybrać rodzaj sprawy, którą chce załatwić, odebrać swój numerek i czekać na swoją kolej. Na monitorze zainstalowanym tuż nad biletomatem widnieje instrukcja obsługi. Po wywołaniu numerka należy udać się do wskazanego stanowiska.
System kolejkowy został wprowadzony po to, aby usprawnić proces przyjmowania petentów. Sprawdza się w szczególności w sytuacjach, kiedy kolejka oczekujących jest długa. Dzięki temu rozwiązaniu każdy z mieszkańców wie, jak długo będzie musiał czekać w kolejce, oraz będzie mieć pewność, że wszyscy klienci zostaną przyjęci we właściwej kolejności.


Kolejne udogodnienie dla mieszkańców, to możliwość otrzymania wiadomości SMS z wydziału komunikacji. Każdy, kto w trakcie wizyty w wydziale zostawi swój numer telefonu komórkowego, w odpowiednim czasie otrzyma informację o tym, że jego prawo jazdy lub dowód rejestracyjny są już gotowe do odbioru.