Aktualności
Starosta Wołowski ogłasza nabór uzupełniający na jednego członka Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych Powiatu Wołowskiego
- Kandydatów na członka Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych mogą zgłaszać działające na terenie powiatu wołowskiego organizacje pozarządowe, fundacje oraz jednostki samorządu terytorialnego.
- Każdy uprawniony podmiot może zgłosić jednego kandydata na członka Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych.
- Do zadań Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych należy:
1) inspirowanie przedsięwzięć zmierzających do integracji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych oraz realizacji praw osób niepełnosprawnych;
2) opiniowanie projektów powiatowych programów działań na rzecz osób niepełnosprawnych;
3) ocena realizacji programów;
4) opiniowanie projektów uchwał i programów przyjmowanych przez Radę Powiatu Wołowskiego pod kątem ich skutków dla osób niepełnosprawnych.
- Zgłoszenie powinno zawierać:
1) nazwę i adres podmiotu zgłaszającego;
2) imię i nazwisko, adres do korespondencji kandydata;
3) informację o dotychczasowej działalności kandydata na rzecz osób
niepełnosprawnych;
4) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na kandydowanie i powołanie w skład
Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych Powiatu Wołowskiego
5) pieczęcie i podpisy osób uprawnionych do reprezentowania podmiotu
zgłaszającego kandydata.
6) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
zgodnie z ustawą z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r.
poz. 1781).
- Zgłoszenia kandydatów należy złożyć w formie pisemnej w biurze podawczym
(pokój nr 5 Starostwa Powiatowego w Wołowie, pl. Piastowski 2, 56-100 Wołów lub
przesłać za pośrednictwem poczty na adres Starostwa, z dopiskiem: ,,Dotyczy naboru
uzupełniającego na członka Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób
Niepełnosprawnych Powiatu Wołowskiego” w terminie 14 dni od dnia publikowania
niniejszego ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego